5/5 -09 en alldeles prefekt dag

hej och hå.
det var ett tag sen jag skrev.
men mitt liv är så ointressant så det finns ingenting att skriva om haha.
men jag gillar det för att jag har världens bästa pojkvän och stans bästa kompisar!
Idag vaknade jag i alla fall av att min kusin spelar boten anna på dragspel, haha ja, jag har den signalen som väckningsklocka. man blir alltid lika glad ska ni veta.
Klev upp och åt frukost med bästa pappa! och pyran såklart. haha den där feta hunden är för go!
Sedan blev det att börna med moppen till kajsa och plugga samhäll. Lätt som en plätt och ganska roligt.
Vi skulle skriva om någon feting dålig film som vi såg igår på samhäll som hette´Wag the dog. wellwell. men det gick minsann.
efter det var det bara att sätta sig ned och skriva ner ett recept på spanska. pannkakstårta. haha vi ska göra en film som läxa på spanskan och jag å kajsa ligger 3 vckor efter så vi såg till att göra den klar idag. Så snart ska vi filma och se hur underbart bra den blir.. nat.
Hennes pappa ska bara se tll att bli klar med hans luch först, han stökar och bökar så i köket så det blir inte så bra om vi är där samtidigt och pysslar med vårt.
Jag håller tummarna att det ska gå bra iaf :D så pj kan ge oss ett G iaf. ;> riktigt ointressant men har inte så mycket annat på hjärtat

sen efter vi är klara ska jag ta min moped och åka hem. Ska testa mina nya skor som jag fick idag på posten. Helt underbart. hoppas dom passar:D och kl 6 blir det iväg och träna core. Fett bra hallå.

kan också skriva att jag var hos amanda igår också med belle och några tötiga killar ;) myspys är flickorna.
träffade även min älskis på kvällen. han är bääääääääst <3 finns inte ord hur underbar du är. men det är väl ingenting nytt. har tjatat om det många gånger nu. men kan inte rå för det.

Hejdå nu ska vi filma!


mina nya skor<333<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0