use your love

Det går segt med bloggandet. tragiskt men sant,
Sitter hemma nu och lyssnar på lite lagom låg musik för att inte väcka min bror som sover rummet bredvid mig.

Jag måste ju bara berätta att min helg var helröj! haha. Fredagen såg ut på så sätt att amandas mamma camilla fylllde 40 och hade partaj i Solhagagården, så jag belle amanda och micha var där och hjälpte till hela kvällen. Blev lite supa också. himla mumsi må jag lova haha ^-^ och kvällpromenad vid 2 på natten hemmåt med min babyälskling joakim. Som förövrigt har somnat ifrån vårat smsande.. ingenting ovanligt men jaja.
Strunt i det nu :D På lördagen styrde Linnea och Linda inflyttningsfest för hela slanten. Folk spydde deckade och härjade till sent in på morgonen. Själv drog jag och jocke och en liten rebecka hem med sista bussen som gick 02.20 från stan. vart fyllekäk hemma hos jocke sen däcka på överkastet med smink och kläder och hela faderittan! blää:)
Söndagen spenderades framför tvn i sängen, mys med jocke promenad i det fina vädret, tacomys och beck! Kunde inte bli bättre! ÄLSKAR DIG <3

Idag äre måndag, och måndag betyder skola. och måndagsmornar är hopplösa! så jag försov mig som vanligt -.- yeah! menmen jag klagar inte!:D lite frånvaro hit ochd it har ingen dött av. iaf inte jag : D för jag fick vg+ på matteprovet som jag trodde skule gå åt rena helvetet! hoho. lite glad oså.

Efter skolan så pluggade jag spanska, för jag har biggaste spanskaprovet på fredag som jag inte kan ett skit av vilket gör att jag får ont i magen av tanken. Jag får också ont i magen av att kajsa och lili vill hoppa av spanskan och lämna mig ensam :'( .. inga kommentarer på det!
Boxningen var inställd idag också! men imrogon blire core träning. WOHO love x 1000! :D:D
ska nog sola också + att jag har hemstudiedag imorgon OCH på torsdag<3 mmh gosi!
på onsdag börjar jag 9.00 i konventum med en föreläsning
och fredag blir skrääck......................................

+ att tiden som är kvar till sommarlov inte bådar gott alls
nationella i 2388 änmen
massa prov
skit
skit
och mer skit

som tur är firar jag och jocke 6 månader den 29!!!! BLIR GALEN,CRAZY TOKIG PUSS ÄLSKAR DIG MEST<3<<3<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0