skolan

sitter i skolan nu. lite konflikter hit och dit. ska ta itu med det snart hade jag tänkt :)
orka vara tjejer haha ;>

Idag  blir det träning med jockebusmus! ^.^ satsar beach 09 adörr!
känner att det blir ett gaska kort inlägg nu.. men har inte så mycket att skriva
mer än att jag och kajsa har kommit fram till att skolan har blockert torrent programmen :(
lite ovärt, så jag kan inte tanka gossip girl 19! >.<

jaja, snart har vi samhällskunskap. himla tråkigt är det
OCH kajsa + rebecca sksäta mcd sen utan mig :( skitungar .....

.....joakim 4ever puss

Kommentarer
Postat av: kajsi

du fööljde med juuu :D:D

2009-03-25 @ 18:50:05
URL: http://kierkegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0