paper planes

sitter här och lyssnar på paper planes - M.I.A. herre gud vad bra den är. Fast personligen tycker jag att den endast är mäktig eftersom den är med i slumdog millionare. typ världens bästa film. Den fångade mig direkt, så sjukt hemsk. En film jag skulle kunna se 100 gånger utan att tröttna. SE DEN!

Wellwell, klockan tickar på och just nu är den 09.55. Bussen går om en timma så jag kan sitta här ett tag till. Måste bara dra på mig ett par andra mjukisbraller, tvätta ansiktet och pudra nosen lite:D kommer bli en skön dag, vi har endast en lektion i skolan så skoldagen ser ut så här 11.20-13.00. :) sen lunch och så hem. sitta och dega, dvs. kolla gossip girl ;) sedan träning ^^ fyfan va nice.

Saknar Joakim som en tok! 5 dagar kvar :D <3<3 kommer bli underbaaaaaaart.
Saknar Amanda också ;< sjukt länge sen jag träffade henne, snart 2 veckor. BE MINE! 


/ tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0