marLOWE <3

Hej! ;)

sitter hos min alla bästa isabelle just nu. Så himla gosi.

Idag var det skola, ganska roligt :) fick inte så mycket jobb gjort, men vad gör man?!
Efter skolan vart det stan dirr med rebecca och linda. Köpte ett par jeans, ett linne och en "kjol" typ ¨
Sen kom micha och malin till stan så då bidde det dra till adolfsberg med dom (utan becca och malin)
Käkade mat och belle kom. Sedan vart det hem till isabelle och färga mitt hår samt kolla på fritzl!
Det har just slutat så nu ska jag väl ner och skölja ur min efterbehandlig och snno lite mjölk hehe
Kommer förövrigt spendera min natt här som jag skrev förut.
ojojoj, måste bara säga att jag har blivit ganska aktiv med bloggandet nu de senaste dagarna (y)

vad händer imorgon folket?

OCH INGEN GLÖMMER SLÄCKA ALLA LAMPOR PÅ LÖRDAG MELLAN 21.30-22.30!!!!! bra hej!!

har inte pussat min bebis en enda gång idag....... inte okej! helt tomt ju ;<
plus att han missade bussdagen den lilla klantskallen, men jag fick ju iaf suitta med rebecka på bussen:D
mikket trevligt som vanligt att träffa na

jaja, joakim.. du får din puss nu! varsegod :) så får du nog en riktig imorogn om vi springer på varandra.

förövrigt kommer lördagen bli bäst (L) kan knappt vänta

love u<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0