för alltid joakim

Hej!
Jag sitter här med stans huvudverk och halsont! puh.. har ingen fantasi. Tänkte bara berätta för er som läser min blogg att jag lever. skönt va? ^^ Försöker pigga upp min pojkvän som också är sjuk, men det går inte så bra. Han klagar bara på mig. hehe gillarey ändå baby<3
Han smittade mig förövrigt igår.. tackar faktiskt för det, för just nu orkar jag verkligen inte gå i skolan. Har träningsverk i hela magen också efter att ha tränat core igår. + att jag har lekt med photoshop hela dagen. fyfan vad jag suger på det. men har man hemuppgift så har man. snark!

Plus att det här blev tråkigaste inlägget ever... skriver mest för att jocke saknar att läsa :D hehe puss.
ska lägga mig ner i sängen nu och krya på mig!
segaste dagen ever. menmen fick iaf laga mat till mig och älskis. :D feting gott.
puss

bjuder du mig på cigg imorogn? mina är slut...kram herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0