29/9 2008

igår var underbart. Kan verkligen inte beskriva min kväll med ord.
Dels när de flesta släckte mellan halv 9 och halv 10 och man såg hur alla mös med ljus.
Vilket vi också gjorde. <3
Vi åt sjukt god mat och bara gav kärlek till varandra. bir lycklig i hela magen när jag tänker på det
Önskar att alla någon gång ska få uppleva riktig kärlek, det som jag har upplevt i 6 månader nu. Min pojkvän är så underbar. Det första jag märkte när jag uppnade hans kylskåp var 6 cocacola vanilla! en för varje månad. haha bara en sån sak, herre gud vad söt! Sedan lagade vi mat och myste.. när maten var klar och alla levande ljs var tända böt vi presenter. Jag fick en sån sjukt fin ring med gravering 29/9-08 och världens gulligatse kort. Oh, inte hade han behövt lyxa till det så. <3
Av mig fick han ett armband med en bricka på som det var graverat "Joakim <3 Terese" på framsidan och på baksidan vårat datum 29/9-2008

jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva joakim lybeck, Önskar att jag kunde skriva alla mina känslor här men jag kan verkligen inte uttrycka mig!


Här är ringen som jag fick av älskling

Kommentarer
Postat av: Lili

men åh herregud vad sött :'))

2009-03-29 @ 14:56:01
URL: http://chiliflakes.blogg.se/
Postat av: kajsaobullen

SÅ HIMLA SÖTAAAAAAAAAAAAA :D:D:D:D:D:D:D:D::D:D

2009-03-29 @ 16:51:50
Postat av: matilda

NEJ VA FIIIN!!!!!!

2009-03-30 @ 11:21:27
URL: http://mmatildae.blogg.se/
Postat av: michaela

men alltså bara för att jag är bäst på att vara rådgivare ;););););) gratz babyyssss <3<3

2009-03-30 @ 16:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0