helg oså

så, nu har skolan rullat igång också. inte fullt så roligt, men trevligt må jag lova.
det har varit mycket skrattnandes med rebecca, kajsa och lili typ:)))
helt galna tjejer.
galet schema
och galna dagar!

men jag har överlevt ;) sitter i min säng nu under täcket och gör inte mycket alls.
Men igår hurrni vare full rulle må jag lova!!
mamma drog upp mig ur sängen kl 8 då vi drog till haga och tränade yoga till kl 2.
somnade på avslappningen. haha för underbart.
var slutkörd när jag kom hem :) men det var lätt värt det. Jag och mamam skratta gott tsm.
Micha kom till mig runt halv 5 eller nått då jag precis hade vaknat (somnade till svampbob)
Vi fixade iorning oss. (OH GUD VAD SNYGGA VI VAR ;););) hiih som vanligt då)
sen mötte vi adde och jocke å  traskade till hallinarna där det var party.

Det ägde. vart dock lite för full runt halv 1. så jocke fick släpa hem mig till han ;D
Mycket gott sov jag inatt iaf. Så idag har vi bara degat. Har gått runt i hans morgonrock exakt hela dagen.
Tills nu.... då jag var tvungen att gå hem;< för han skulle till willys. mehe
hoppas jag får lax sen :D pusss!
 


                    puessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0