hej

Hola.
ett bra tag sen jag skrev
orkar inte med blogg
vet inte hur man gör.... cut wrist.
vill ha den lika snygg och elegant som alla andra.
men nene orkar inte ta mig samman och lära mig
har för dåligt tålamod
eller tid
eller ork
vem vet :D
blir ett as fult inlägg nu hehehhe

har förövrligt damp på rebecka som vägrar berätta en sak. Ska påbio med henne imorogn, mys
blir idre på fredag en hel vecka med älskling och hans familj.
skolan suger men den duger kram

glömde bort att säga att jag ahr fyllt år också. 17 hela år. blir snart stor. vill inte :<
menmen fick as fina saker av släkt och vänner loveu all
Festade loss sen sov baby här (6 feb)

snaka om oseiöst inlägget vart. ser ut som ett lejon/eld/morot btw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0