2a skiddagen

Hejhej. Jag och jocke lever fortfarnade, och alla andra också såklart.
Igår tog vi det lugnt i backen med David. Glassade i solen, vart lite solröd om kinderna
sen möra och belåtna efter att ha utfprskat nästan alla backar i några timmar åkte vi hem. åt mat sen sov hela natten lång. Helt underbart. Har gosat oavbrutet med min älskling i 2 dagar nu.<3
Idag snöade det i backen, men det hejdade varken mig jocke eller david. Vi drog oss upp ur sängarna möra somjagvetintevad imrose. käkade sen drog till, backen. Det var rånarluva på kan jag ju säga. ISKALLT! men hade bra kläder så överlevde idag också. Även fast alla 3 gjorde snygga vurpor i hoppen, skogen och parken haha :D jaja det var roligt. 

Nu på kvällskvisten när vi gick ut och rökte så träffade på några coola typer 8-) fulla och glada. Vi hann även leka i snön och knäpa kort! Bilder kommer när jag kommit hem... glömde såklart kamera ladden :( epic fail!
men nu ska jag skriva klart på min uppsats sen blire bingen med sötnosen. Ska upp tidigt imorgon och åka utför igen! :D


puss ikrami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0