snewr

Sitter hos isabelle nu, och har klåda i ögonen. jag är så knas och bara glömmer ta min allergitablett :)
Menmen, är man dum så är man. Jag vaknade i alla fall med baby imorse, alltid lika gosmos!:D
Sen drog jag upp på stan med isab0ll. Vi stekte i glajor och kalasgod glass med boYs.
Sen vart det mot belle och steka på ballen (!) äta macka och choklad. hihi supervarmt och gött.
önskar att det inte blåste bara :$
Och nu sitter jag här, belle ligger i sängen med sin mamma medans hon klagar på att hon har ont i fötterna.
himla sweet.

snart ska vi hem till kim förhoppningsvis och ha en liten mysig vårkväll med mat och bra prat som bara mina vänner kan :D hoho dissar fotbollen :( förlåt klassiskompisar ^.^
Hoppas inte isabelle somnar nu i sängen
keram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0