KYCKLING LOV UTAN GLAS

hej :)
mitt intenet är rådött hemma.. vilket beyder att jag håller på att få ett liv.
haha skoja :) det är ganska tråkigt faktiskt, för man känner sig ganska osocial.
tur att det är lov och fint väder då man kan slopa datorn och vara ute och mysa med alla härliga kompisar.

Som i fredags tillexempel så var jag på restaurang med amanda belle micha och camilla, amandas mamma.
vi åt jätte god mat, och camilla bjöd oss tjejer. Det var jätte mysigt.
Jag åt friterade räkor med ris och jordnötssås. FÖR gott :)
sen gick vi skillda vägar, belle till norr och jag micha och amanda hem till micha (camilla försvann nog hem)
hemma hos micha så somnade jag, amanda drack vin och micha försökte göra sig snygg;)
kl halv 8 kom joakim och hälsa på oss, sedan tog vi sällskap till linus hallin som hade 18års fest.
skönt folk. men det spårade totalt efter ett tag.

http://www.utryckning.se/index.php/2009/04/04/misshandel-hagacentrum/

läs länken.

jaja jag och jocke drog hem och sov vid 11 typ. haha

På lördagsmorgonen vart vi väckta av mamma kl 10, då var det bara att parla sig upp ur sängen och dra iväg med storafeta familjen till länsmuseet, in hate we trust. sjukt bra utsällning måste jag säga. Det handlade om homosexuella och hur de behandlas i dagens samhälle. Jag rekomenderar alla att se den, mycket gripande... och den är gratis! 
Vi kom hem vid 12 och gick en ca 2 timmars promenad i det fina vädret med michaela pyret, lajka och kenso. Vi hamnade vid tovolit i haga och hittade några coola haga kickers ;)  
När jag och jocke kom hem drog vi och min familj till adolfsbergs pizzeria och som då blev ännu fetare.
Känns bra (Y) :D Eftermiddagen spenderades i solen på baksidan och såklart irritera tim och hans vänner.
ganska roande må jag säga. Men de vart lacka på oss så då fick vi bege oss till adrian och grilla hämburgare (morotsbiffar för min del) Steffy, kim och jacke kom senare då vi kollade på en halv film och åt negerbollssoppa som smakade kaffe... bra jobbat killar! ni borde starta ett bageri.. nat! haha¨ jaja sen vart det hem till mig och sova lite.

Idag, söndag har vi endast duschat, ätit och varit i haga och bett limpan köpa cigg åt mig. haha jag kom även hem med en fet chokladkaka som jag ska mumsa i mig senare. Vad händer sen?
ps. jag har en vit mustasch.

måste faktiskt  gratta linus och sofia som förlovade sig i fredags/lördags också. :) 

PUSS! ps igen jag har inget internet hemma, ds. kram hej mhråtta
(tänkte bara så att ni inte skulle glömma det)


haha tur att micha är snyggast iaf :D <3



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0