hello bby

hejhej. det var ett tag sen jag skrev. Ja det var så länge sen att jag inte ens kommer ihåg vad jag skrev i det senaste inlägget. haha menmen
ser ut som att jag skrppar träningen idag :( inte ok!

Det var i alla fall en bra dag i skolan idag.
Började med att vi hade engelska. Då gick vi ut och glassade i solen och frågade några snubbar lite frågor. Sprang även på min älskade pojke! kul att få pussas lite på skoltid faktiskt:D Efter de roliga timmarna så packade vi ihop datorerna för att ha mattelektion utan lärare. haha kanoners! Det var roligt där med må jag lova. kl 1 var lektionen slut och vi drog till matsalen. totrellini och pankakor vart det för min del. (y) godkänt!
På matrasten satt jag kajsa och josse och solade våra o-bruna kroppar lite brunare. åtminsonde armarna:D
heeelskönt!
Efter lunchen var det bara för oss att trippa in i mattesalen igen och göra matteprov. skoj. alla andra hade slutat för dagen, förutsom vi som suger som var tvugna att göra ett sketet matteprov =( haha
men det gick vägen i alla fall hoppas jag. och jag kommer även få VG i slutbetyg i nk kursen. jey.
råkade se vad rebecca skulle få också:$
halv 4 kom jag i alla fall iväg från skolan.
så kl 4 var jag hemma,då var mina hundar kissnödiga
så jag gick ut med dem och träffade jocke så vi stod och pratade med 2 barnflickor i typ en halvtimma. haha för söta
"tycker ni att det är roligt att h.. inför oss?"
"please.. det är engelska vet ni inte vad det betyder? det är ett fult ord" hahah :D söta
jaja nu sitter jag som sagt här
orkar inte ta mig till norr :( haha lååångt förlåt isabelle
jajaja.. har iaf lagt bud på 3 par skor idag :D hoppas jag får 2 av dem iaf.
plus att jag taggar nationella imorgon.... inte ::(
pyss ska kila nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0