fredag = sol

hej.
sitter i skolan nu och har spanska. funderar på att dra härifrån, pallar inte vara kvar. haha
kajsa är sjuk så vi kan inte göra våran film.. ;< och den ska vara klar nästa fredag (när det är skola)
-.- och vi har inte ens börjat. MOHA good luck.
Jaja, igår vare ganska nice. var nervös hela dagen.. till ingen nytta. en kille i naturklassen vann resan. haha otippat nej?
Fast vi gjorde vårat allra bästa ^-^ vilket vi sak vara stolta över. fick ett påskägg oså.
på kvällen så drog jag och kajsa på bio. "män som hatar kvinnor" SÅ JÄVLA BRA FILM! gosh
det suger ju lite också att jag ahr hål till kvart i 12 nu. vad fan i helvete gör jag i skolan? :(
jag kunde legat hemma nu och sovit. vilket jag verkligen skulle behöva.
har allergi nu, så mina ögon kliar vilket reflekterar till att jag tror att jag är trött 24/7 + att näsan min snorar och kliar.
menmen, hoppas joakim vill träffa mig :)
borde köpa cigg också
fast borde sluta röka
och jagb borde vara fett gald för at vi har påsklov snart
vilket jag är:D:D:D

kväll kommer amandas mamma bjuda mig belle micha och amanda på pacos =D gött.
efter det ska jag och amanda, kasnke micha, hem till mandi och sedan linus som har 18års fest!
hiihih. älskligen kommer dit också. så det blir att sova hos han efter <3
Aja, det var synd att vi inte vann resan :( jag trodde verkligen på oss. haha men NÅGON GÅNG innan 3an slutar ska fan naturarna spöas sönder! blir arg på att de ska vara festaste plugghästarna ever. =D själv har man ju ett liv.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha för du vet ju hur mycket naturare pluggar. kan ju vara så att de är mer NATURLIGT smarta än dig.

2009-04-04 @ 22:51:43
Postat av: Anonym

2009-04-06 @ 11:05:51
Postat av: terese

hahah fan vad cool du är som vågar stå för vem du är och så! (y)

2009-04-06 @ 11:06:26
URL: http://naamtok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0