14 april..

.. och det är sol ute. kan det bli mera vårkänsla?
Just nu sitter jag i skolan med kajsa på coatctiden. Det är meningen att jag ska sitta och jobba med en sak om EU. men det går käpprätt åt helvete för jag tror att jag har skrivit fel om vad expertstyre är. jaja
det är faktiskt inte därför jag sitter här egentligen, det är faktiskt för att jag ska ge jonas mina photoshop bilder som är deadline på idag! Fast jag sitter här också för att glra kajsa säl-skap =D
Plus att jag vill ha en cigg nu. har inte rökt ett piss på hela dagen. ;<  böhö
jaja, mitt påsklov har varit sjukt nice, dock har jag typ gått upp 100 kg men whatever.
påskmat och påskgodis varje dag :D moha!
fast jag har faktiskt hunnit leka med mina vänner och min pojkvän en hel del också.
Igår fyllde paulina så då vart det fjortiskalas på hög nivå. heh puss
har hjärnsläpp nu faktist så jag orkar inte skriva ett shiiit till
har vart nog med skolan idag och grejjer. dock hade vi bara en lektion men iaf, den tog kolen på mig:D
orkar inte gå imorgon OCH JONAS FÖR FAN KOM NU

hejdå


gammal bild, pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0