your guardian angel

Hej igen! känner att jag ska hålla er lite updaterade om min helg. Fast det är engentligen inte därför jag skiriver, har faktikst ganska tråkigt. Och jag vet att jag borde fixa mig och så. för snart ska jag ner och göra iordning allt, eller överraskningen till jocke.Men kan tyvärr inte avslöja vad det är nu IFALL han skulle gå in och läsa. haha. chansen kasnke inte så stor men ändå. vem vet?
Så jag berättar lite om gårdagen istället då det partaj hos Fanny. Heelt okej. men inte världens godaste dricka. eller hur brudar? haha Jack Daniels utblandat med Ica cola. Men det funkade. vart lite yr i colan. fast inte värre än micha! Tog bussen hem med rebecka sådär runt midnatt. Träffade sandra thobbe sebbe martin och sofie på bussen! Vilket gäng haha. Hoppade av en hållplats än vad jag brukar göra. traskade hem till jocke och sov där tills idag! :)
Väääärldens bästa pojke bara så alla vet. kärlek gånger 1000!

kommer uppdatera imorogn och då kommer det även lite bilder från festen och överraskningen kommer att avslöjas osv.! /tessan, kanske snäppet lyckligare än vad jag förtjänat?


Kommentarer
Postat av: Rebecka

vadå BLACK daniels?! JACK DANIELS! XD

2008-11-29 @ 15:58:15
URL: http://videokid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0