How do you sleep?



Lussebak med belle och maria


Lördag: Vaknade hos min älsklings jocke. världens mysigaste snutteplutt. Degade där i sängen till 4 typ. sen drog jag hem och åt, duschade och fixade mig. Efter det var jag rebeckas :D <3 Vi drog till lillån, efter mycket strul med buss osv. Där vare sjukt mys. förutom spyorna. MEN ska ge er ett tips om ni vill imponera på folk. FInns det vattenpipa på festen så är rökringar ett partytrick som ALLTID funkar! Kom hem vid halv 2 kasnke. sov som en stock efter det!
Söndag: Vaknade upp vid halv 2 :) utvilad och pigg. Maria och belle kom hem till mig, då vart det lussebak på hög nivå. Sen när dom drog så slappade jag bara. eller okej älskling och samuel kom hem till mig och rökte lite :)

Nu sitter jag här i skolan. yey ska bara vara här till 8 ikväll. kom på vårat öppet hus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0