en dag mellan hat och maximal kärlek

Hejsis. Idag började min dag bra med skola. Fast kasnke inte värdens roligaste lektioner, men det höll. Tur att jag har mina chix :) helt underbart! tihi. och måste bara tillägga att adam älskar mig fortfarande, han gav mig 2, T-V-Å, pennor idag på lektionen 8-) pewsah. Sedan tackade jag för mig och sa adjö. Gick upp på stan med belleälsk och shoppade en liten set sak till jocke. hihi. efter det så drog jag och bolliz till haga och simmade, eller okej det vart mera badplask och skitsnack. (OCH ja, jag kissade på henne:$ hihi) tyckte det var allra bäst att rida lite på hennes mage i vattnet och vi konstaterade att jag var lättare än våra bärbara laptops. ^-^ gosh! Hittils har dagen varit toppen. Och den vart ju inte mindre bra av att min kusin och micha kom hem till mig efter att jag och belle hade ätit och kollade på en skräckfilm, Den vaaar läskig, lovar. men Kommer tyvärr inte ihåg vad den heter eller så men det var nått med Halloween. och ja, jag höll på att flyga upp i taket hundra 50-11 gånger. Efter mycket om och men drog min käre kusin erika hem och då bidde det pepparkakor, cigg och te med brudarna. kyss mig!
MEN sen fick man ett överraskande samtal osv. dampade i 20 min. skakade av ilska och jag var nog inte den enda som var arg. Drog hem till rebecka och sitter nu här. Har faktiskt gråtit i kims, rebeckas och jockes famn idag! Jag har fårr ca 384 dampanfall då jag gråtit, velat slagits och skrikit fula ord. Micha och Belle ställde också upp! alla mina vänner är så jääääääävla värda. finns inte ord hur mycket jag älskar er alla! (ta åt er, ni vet vilka ni är) Mamma, ja min mamma stöttade också mig. Gav mig massa råd. föralltid bäst. Jag vet inte vad jag ska skriva mera nu och jag orkar inte läsa igenom min text heller, så jag vet inte direkt om jag har skrvit att jag ska sova hos rebecka. men det ska jag! :D ganska behövlig. och sorry sorry om jag har skrivit för långt :( Men måste bara säga igen innan jag ger mig på ett avslut att jag har världens bästa vännner och världens bästa pojkvän i hela världen (lördag kommer bli awesome(hoppas jag) JAG ÄLSKAR ER AV HELA MITT HJÄRTA<3 / en terese med blandade känslor. vet inte om jag ska le eller gråta. men kram ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0