Skolan - svenska

Goddag! sitter på svenskan nu. har faktiskt jobbat flitigt. tack vare att jag har stängt av omvärden pga lilis seta hörlurar som jag fick låna :) gos. Slutar för dagen nu också 12.10. men jag sak till carro och käka mat, sen måste jag plugga spanska och fe, så det blir tillbaka till sklan efter. updaterar snart. mat brb



hej igen :) har just ätit upp mina nudlar. snart ska jag ta dagens första cigg. FÖRSTA mmh yes allvarligt? jag är så jävla bra. funderar starkt på att sluta nu, då menar jag verkligen sluta på riktigt! Men vad ska man då göra på mornarna när man går till bussen? eller på lunchrasten när man är på väg från karro till skolan?  Eller efter mellisen hemma? Vad ska jag ha för anledning att möta jocke vid skolan? hmm.. jaja tåls att fundera på. TIPS tack:) Tankar The hills förövrigt nu i skolan, längar tills det är klart ^^  har förresten laddat ner gg e 10 idag också. så det blir att kolla på snarast.
Har gjort klart min spanska nu också, känns helt okej! plus att jag var 2 poäng ifrån mvg på matteprovet idag också. applåder oså. Mina slarvfel suger, fast jag äger på att göra dom. Träna snart. Träna imorgon också, torsdag är jag belles, fredag? lördag spa/träning på förmiddagen. sen ut och äta på carisma med släkten. PUSS


Kajsi och baccus i skolan<33
Kajsi och Becccus i skolan :* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0