Onsdag = inget liv

Hej!
Mitt första inlägg på den här bloggsidan! Det är ganska trevligt.
som jag sa i min förra blogg (som jag hann ha 3 dagar innan Lili tvingade mig att byta) ska jag inte skylta alls med den här. Skriver mest bara för att komma ihåg vem jag är och vad jag har gjort, Sen klart för att mina vänner ska veta vad jag gör om dagarna (för dom som bryr sig alltså) 
      Idag i skolan så har jag kollat på en as sorjlig film om fiskar. Funderar på att sluta äta fisk också. Men aa. väntar med det tills jag sett earthlings, för då kommer jag troligtvis bara hålla mig till grönsaker och bli en vegan. hehe ne det ska icke ske. dör häldre. Nu sitter jag här i köket och är as mätt. Väntar också på att mina kokostoppar ska bli klara, sen ska jag iväg och träna. sedan blir det plugg <3333 oooooh bajs :< 

Joakim saknar jag som vanligt, han är min! hejdå
och nej jag har inte tid med dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0