Life is wonderful

Freeze the moment

Mår så sjukt bra nu. Allt är precis som det ska vara.
Kärleken är på topp,tack vare jocke. Mina vänner ställer upp vad det än handlar om. creds till er! har faktiskt ingenting jag kan klaga på idag :D Vaknade på ett bra humör brevid jocke som sov här inatt.

gårdagen var mys. minus det ofärberädda naturkunskapsprovet som gick skit. Mina chix är heart! Vaknade också upp hos belle dvs världens bästa och mest älskvärda vän någonsin! loveu. Efter skolan blev det städning av rummet, sen kom rebecka och piggade upp mig för jag var ganska ledsen sådär på eftermiddagen. du är bäst. Senare kom jocke, då drog en rebecka till kotte. Jag och jocke slog oss ner vid middagsbordet med min kära familj + farmor och farfar.
somnade gott puss

Snart kommer belle och adde och hämtar mig, vi ska till marieberg och handla godis och present till amanda som fyller år idag:) sen ska jag träffa micha :* hoppas på rebecka också ^.^ särlek hajdo



Kommentarer
Postat av: R

du är bäst<3

2008-11-08 @ 16:59:24
Postat av: Lili

du är heart

2008-11-10 @ 08:34:18
URL: http://chiliflakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0