I'm sixteen and I shouldn't have to feel like this

Jag sitter just nu i skolan. Har en såndär dålig känsla i magen.. en klump som värker. jag hatar det, vill bara gråta. Tur att jag slutar om lite mera än en timma. Kommer snart bli galen känns det som. Utrota alla idioter. Och ja, jag är självisk just nu, det finns en egrej som jag vill ha för mig själv. men det misslyckas totalt. Är för självgo för att kunna dela med mig.Vill bara säga att jag älskar rebecka, tack för du finns.  :) Nej nu ska jag börja jobba på svenskan. sitter bara och tynger ner mig själv. men kännde att jag måste skriva av mig lite.
GUD jag brukar aldrig vara såhär.



I'm sixteen and I shouldn't have to feel like this
I'm sixteen every young boy out here want to kiss
I'm sixteen at war


Kommentarer
Postat av: kajsi

vet inte vad som hänt. men jocke älskar dig. det syns på han, er. :p<3

2008-11-25 @ 10:57:11
Postat av: Lili

du är himla bra tessi.<3

2008-11-25 @ 11:31:45
URL: http://chiliflakes.blogg.se/
Postat av: Rebecka

du är så jävla bäääääst och fan vad jag älskar dig! <3

2008-11-25 @ 15:38:54
URL: http://videokid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0