I love u


Här kommer några festbilder från Fannys parteyy!! Njut mina vänner






Det var väl trevligt? :D

Igår var det bäst också. Som jag sa i mitt  inlägg igår så ordnade jag en liten myseftermiddag/kväll till mig och jocke. När han kom runt kl 4 så började jag med att presentera han för Bam (det rosa fåret som jag köpt till han) gav även ett kort på mig själv. (självisk som jag är ;) haha) sedan åt vi maten som jag hade lagat. pressad potatis, sås och kyckling. fast jag åt quornfileér. det var goth :) jag hade dukat med rosa servetter och massa ljus. myspys på hög nivå. glass till efterrätt, ännu godare... typ. sen smälte vi maten och väntade på att bussen skulle komma. jag hade tämligen bokat biljetter till twilight! så sjukt bra film med världens bästa kille. tack för kvällen baby<3
hamnade hos rebecka där kotte avr efter filmen! hihi sen hem, vi slockande typ vid 12 :) love

Idag vaknade vi upp vid 11 ca^^ drog oss ner till frukosten sen bidde det strandvaskaren. Och nu har jocke lämnat mig ;<
jaja får se vad som hädner. kanske ska träffa alex sen :))) och jag hatar att jocke har pepparkaksdeg i kylen //cryyyy
menmen! jag är chipssugen, och isabelle sugen. keram



Kommentarer
Postat av: Rebecka

hahahah tur att inte fille är brun.......

2008-12-01 @ 00:57:40
URL: http://videokid.blogg.se/
Postat av: tessan

Kallas smink rebecka

2008-12-01 @ 10:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0