Företagsekonomi

hej! sitter och rapar i skolan nu brevid kajsis i sal 211. Jag har druckit massa cola och lili tycker jag är söt när jag rapar. så alla vet. snart är det en föreläsning, och jag ska nog lyssna på den. Måste vänta på belle som är på studiebesök oså. Funderar också på att lämna min dator över natten här i skolan, och på tal om skola så hade jag sönder mitt skåp idag :$ ganska fresh! lawl. Och jag uppdaterar ÄNDAST för kajsas skull.
       efter skolan så ska jag leka med belle och amanda. Dom är allra bäst och sweetest osv. plus att min mage är som en uppsvälld ballong nu, ganska sexit. Ska på stan och handla stuffs också!

NÅGON SOM VILL MED TILL ULLARED SNARAST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0