fest kväll for sure

hej! sitter nu hos min älskling. han läser zombie boken. Han tror faktiskt på fullt allvar att det kommer komma zombies till oss eeheee. jaja. vaknade upp här iaf :) lika mysigt som vanligt.
gårdagen var helt okej. den såg ungefär ut såhär: Först var det skola. Hade två lektioner, spanska och svenska. Sen gick jag på stan med jocke en stund, sen kom rebecka, och det var så JÄVLA kallt. hade bara strumpbyxor cardigan + kappa. jaja jag höll på att frysa ihjäl. Fick tillslut våra öl så det var ju bra. Drog hem efter det och tog ett varm bad. bäst ever typ. Vid 6 tiden så åkte jag pappa och tim till stadium på aspholmen. Där fick jag en ny jacka, ett par vantar, skidglasögon osv. fint.  Åkte efter det till Amandas place där fille jonte maria och belle fanns. (eller ok vi hämtade upp maria) Förfestade lite där inna det var dags att dra till adolfsberg. Mötte alla seta vänner på stan sen tog vi sällskap till teo, där festen var. HUR myclet folk som helst. man kunde knappt röra sig. helt sjukt. Folk spydde och hade sig. Sen kom grannarna då drog jag jocke kotte och rebecka vidare till brandkåren där lillis och några flera var. Det snöade och var kallt ute, men som tur var hade jag rustat upp mig med varma kläder. Så frammåt halv 12 drog kotte med lillis så jag jocke och rebecka knäppte varsin öl och började traska till mcd där vi fettade i oss as mkt fyllekäk. sjukt gott. sen gick vi vidare i snön till rebecka där jocke hade sin cykel. -.-  och ja.. det var mitt fel att vi cyklade, eller att jocke skjutsade mig. För han ba : eeeh jag är gay vi kommer ramla. jag typ: neee jag är mer gay vem bryr sig? så vi skjutsade, och hur tror ni det slutade? jo jag vaknade upp med fetaste blåmärket på baksidan av låret. hahahha lätt roligaste på kvällen, drog oss som fan jaja :D nu ska jag pussa på jocke eftersom han ser ganska uttråkad ut. kramoså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0