enbart mig själv och evanescence

How can you see into my eyes like open doors
Leading you down into my core
Where I've become so numb
Without a soul
My spirit's sleeping somewhere cold
Until you find it there and lead it back home

Idag slutade jag skolan kl 12.15. lite nice kasnke. Helt okej dag. bara det att svenskan suger nu, fett tråkit. Mitt internet dampar också hela tiden, jag hatar det mest. menmen. när jag kom hem från skolan så gjorde jag iordning min frysta pizza som vart jette god :) creds till mig. Somnade sedan på soffan till nyaste Gossip Girl avsnittet. så mys, men jag frös en aning också. Ska ta min sista cigg idag. Känns som jag kommer förlora en vän eller någonting som håller mig kärt :( fats jag kommer klara det :D jag är ju trottsallt bäst.
Och igår mina vänner så tränade jag i över 2 timmar. gick i skolan till halv 4 och somnade kl 11. tjena, jag hann inte komma hem förns jag skulle sova typ. Måndag = jobbigaste dagen på veckan / avklarad nu! Ska strax iväg och träna med mamma också. lite afropowerdance sådär på tisdagskvällen, sedan blire myspys med min älskling.. fast jag behöver egentligen plugga men vem orkar? inte jag. jocke är bättre

                                            


lite läski bild på mig hiih puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0