dagen efter lördag

söndag.. finns egntligen ingenting roligt att berätta. Eller jo, jag belle och maria firade amanda och micha idag hemma hos micha ;> Vi åt baguetter med massa röror till sedan fruktsallad med grädde och kanel till efterrätt. Jag tror närmare bestämt att det är gulligast hela bunten. Jaja. roligare än sådär kan jag inte beskriva min dag. Morgonen firades pappa, och nu på kvällen har jag suttit vid tvn och kollat på sanningens ögonblick, när linda rosing gjorde bort sig.

Igår vare party med fanny och micha. Drog oss till ringstorp med rebecka till en början. sen drog vi vidare till marieberg. Somnade skönt i michas säng runt 4.
      Nu hade jag tänkt mig att jag skulle sova. Så att så får det bli. Är ju trottsallt skola imorogn, men ska till gumaelius och skryta lite om TBS också. hihi plus att alla som har en låt till inloggningsljud kan skämmas! finns inget jobbigare ffs.
Tänkte att jag ska drömma lite om jocke och moln också. Ifall någon är intresserad kan ni ju komma och hälsa på. puss
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0