16 @ war

Kulturnatten igår. Var helt okej. träffade massa seta folk. (minus belle,maria och amanda, de är offer och knullar för länge) Sov hos min älskis på kvällen :) folk trakaserringde/smsade mig hela natten. Inte fullt så mys. Steg upp imorse halv 10 -> pussa hejdå på jocke ganska länge -> hem och packa -> åka dörr till haga och gå på spa -> träning -> hem och äta. Nu sitter jag här, kl är snart 2. Sitter och väntar på att vi ska åka ut och käka med min alldeles lagom feta släkt.
Ingen anar hur seg jag är. plus att det är kallt. sen kan ju jocke komma hit och värma mig så kan jag ge han lite kärlek i kompensation ;> ehe! Sitter och lyssnar på Ne-Yo-  go on girl ,himla mysig låt må jag säga.
Har inte så mycket mera att säga nu än : vad händer ikväll?! ska nog tillbringa kvällen i min säng och suga lite penis eller?!:S:S:S:S neee.... hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0