snart jul mina vänner!

hej gott folk!  Den här helgen har rullat på som helger brukar göra.
Det suger ganska mycket faktiskt. Även fast skolveckorna inte är så långa och att jag har världens gulligaste klass måste jag få lite lov nu känns det som.
Bara 2 veckor kvar, det är skönt, fast har så sjukt mycket att göra nu så jag får huvudvärk. langar du en tablett kajsa? ;)
Ska sumera min helg nu lite snabbt.

Fredag: Var i skolan typ 2 timmar, sen gick jag på stan med rebecca och lili i regn slask!!!!! notera att det var kallt och snuskigt blött. Så vi åkte hem till mig, Där förgade lili mitt hår och klippte mig. atack :* Sedan åkte honsis så åt jag och bästbecc mackor :D Sen bidde det vivallafest hos robin!
På natten vart det hem till mig och sova med jocke efter att vi gått hem från gumaelius(där vi skulle på fest. som sög)
Somnade gott den natten må jag lova!

Lördag: Vaknade hos mig vid kl 10. Jocke drog hem vil 11 någongång och jag drog och tränade (störd som jag är, jag vet) well well, kom hem vid 1 och käkade med familjen, Hoppade dirr in i duschen efter det, fixade mig osv. sen vid 2 så kom mina kusiner jessica och david + majken. Vi hade assss kul :D bakade pepparkakor och var omogna som vanligt, Vi brottades och dog av skratt :D så kul loveu
Sen följde jag jessica hem en bit (eller till jockes hus haha) lite tjejsnack. HOBBYTURK är det enda rätta! gosh. sov gott hos jocke.. aa i mer än 12 timmar mmmh så värt. loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Söndag: Vaknade hos joakim. Drog till micha och fixade mig.Sen tog vi bussen till Idrottshuset där hennes lillsyrr hade dansupvisning (trodde vi?) men det var ingen där. så vi ringde hennes mamma och hon sa att det var på WUC. haha vi dog. men tog oss dit i tid ändå. Så söta barn. hehe. Menmen, efter mycket skrattande tog vi oss till våran kära amandu! Upp till stan vid 5 och kollade på ohelga natt.. eller okejdå vi förs bara så det vart mest att sitta inne på sf tills bussen kom! Så nu sitter jag här. har ätit och plggat mattte. sak snart´ta en cigg, sen hoppa in i duschen och såklart kolla på lite PRIS(CHHHHHHHHHHHHHH)ON BREAAK! ;)

JOAKIM<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Våra så otroligt snygga pepparakor. (och ja, han vart slak i ugnen)

Kommentarer
Postat av: kajsiiis

vll du ha en tablett :D?

2008-12-08 @ 14:30:19
Postat av: Alina

Godagens! :) har du bloggkoll?

2008-12-08 @ 14:33:15
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0