stress stress stress

Tja. 

Tänkte att jag skulle visa den här listan för er igen
fast också för min egen skull.

 

  • Spanska, skriva en saga - klart nästa vecka?
  • Matteprov - torsdag
  • Matteläxa
  • Naturkunskapsläxa
  • Naturkunskapsuppgift (inte börjat på) - klart nu på fredag
  • Företagsekonomiprov - måndag
  • Svenskauppgifter (alla tidsepoker, skrivit 9 a4 och är snart klar) - klart nu på fredag
  • Datakunskapsprov
  • Inviduellt Utvecklingssamtal - torsdag
  • APU - ?
  • Svenska film om julen - klart tisdag nästa vecka

  • ha-ha idag satt jag kvar 3,5 h extra i skolan utöver skoltid. Det var mindre skoj.
    Och du ser ju hur mycket jag har kvar...
    OCH JA, jag började gråta när jag kom hem kl 5
    skolan suger!!!!! vad görs? :(


    Kommentarer
    Postat av: Rebecka

    älskar dig<3

    2008-12-10 @ 16:09:26
    URL: http://videokid.blogg.se/
    Postat av: belle

    jag tycker du är jätte duktig :) marieberg imorgon! 1puss<3

    2008-12-17 @ 22:18:54
    URL: http://haringenblogg.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0