Jockes födelsedag<3

Hejsan! Idag fyller jocke år, världens bästa kille ever.

Pappa drog upp mig från sängen halv 11 imorse typ. Gick ut med hundarna i 1 1/2 timma i det fina vädret.
Hälsade på Linn och önskade god jul. :*
Kom hem och chillade, duschade, åt, fixade mig
sen vart det av till pojkisen och pussa lite på han.
Vi såg camprock..... sämsta filmen jag sett allvarligt!!! se.inte!
Efter det så åt vi fetaste middagen med jockes släktingar (en liten del av dom)
Mätta och belåtna traskade vi till michaela och anna. Myste lite där nnan vi träffade Samuel och drog till haga där michel och rebecka väntade! Det kommer bli bra ska du se tjejen<3 du är bäst!
Gick hem till jocke sen och då vart det tårtkalas kl 11 :D haha! fatso
Upp och kolla lite på film, sen var det paketöppning.

Av mig fick jocke: presentkort på willys, påslakanset med spiderman och en madjick tawel:D
Av jocke fick jag: Wall-e gosedjur och as snygga underkläder :D

(fick även en present av jockes föräldrar som jag inte får öppna förrns imorgon haha) pUss
superduper bra!

Och nu sitter jag här på självaste juafton då klockan tickat över 00.00! dags att sova snart så kasnke man får öppna lite mera klappar =D

FAST innan jag avslutar måste jag berätta om gårdagen.

JAg vaknade med stans bästa joakim. pussades lite, sen drog jag till rebecca i lindesberg :D
Vi hade det mysigast ever. världens gosigaste tjey!
åt pizza, fes, fiskpinnar, julgodis, film, sov, promenad osvosv.
Halv 10 tog jag bussen hem. träffade jocke, jacke och belle på stan. Vinkade adjö till centrum och klev på 7an mot björkhaga! (belle lämnade vi på stan med ström och fanny hihi)
Jag jacke och jocke drog oss till en söt dam vid namn rebecka!
Tog oss en trip till statiol DÄÄÄÄR VI TRÄFFADE SJÄLVASTE HENRIK LARSSON och hans  innebandy lag!:D hoho lite tyfft. gjorde min dag ännu bättre än vad den var från allra första början (och då var den kanoooooooooners)


Jag och henke Larsson;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0