joakim von bajsenberg = omog1 barn <3

Sitting hos jocke. han är allra mest set!

hej.
idag
var bra

skola - sista lektionen för terminen var matteprov
sen belle och glassa lite
åkte till mberg med mandu och bells
bäst
pax för das läderklänning nat :D moha!
sen hem till jocke, ät glass och sov lite eller hsm1 osv.
sååå mys!
sen fick jag julklapp av hans mamma så set heheh
jaja. sen vare hem till adde och kolla film med ström, adde, kim, erica och nyman!
Tomten är far till alla barnen, och den sÖg big time eftersom jag ve redan nu att julafton kommer suga peniiis!! och det vart ju inte bättre av att se den filmen :<
buhu!
menmen, är hemma hos jocke nu som sagt.
avslutar min dag här med lite pussar på min gosis!
snart blire pb dörr :D sen soviiiisa

Imorgon blire o'larys, eller hur det stavas, frulle och julavslutning serveras där
Efter det blire stan med chixsen sen mysa på pacos 10000 timmar
love :3

pöss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0