15 december

Halloj!

Jag har inte skrivit på ett tag
men det är endast för att jag har varit fullt upptagen med skolan.
Så.. hade fe prov idag. gick bra, och vadå fuska? :S nee..
hihi

Annars var det dubbelträning idag.  Lekte också  med jocke i bibblan
och läste lite ur tidningen julia, byggde med dockhus
och satt i jättestolen och läste gåtor.
älskar dig

Nu ska jag nog sova. För en kajsa tvingar mig att ta 8 bussen imorgon
och på tal om 8 så började jag 11.40 idag.
Är man bortskämd så är man...
ehehe. ne men nu vill jag ha jockes födelsedag
så jag kan ge han hans presenter HEHEH jaaaa komigen

puss och så. min pojke är bääst!
 och jag glömde säga att vi kanske ska till Grekland tsm
aaaaaaaaaah galet bäst!!! <3


Kommentarer
Postat av: kajsa

vaddå tvinga? :(:(:(:(:(

hehehehhehehe

(L)

2008-12-16 @ 15:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0